رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها
طی سال گذشته

۴۹ هزار و ۵۸ پرونده در تعزیرات حکومتی خراسان رضوی مختومه شد

  • کد خبر: ۲۴۵۴۶
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۴۹ هزار و ۵۸ پرونده در تعزیرات حکومتی خراسان رضوی مختومه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی گفت: سال گذشته ۴۰ هزار و ۸۰۴ پرونده در بخش کالا و خدمات در این استان تشکیل و از این تعداد ۴۰ هزار و ۳۶۶ پرونده مختومه شد که درصد مختومه به وارده ۹۹ درصد بوده است.

نجمه سرباز- حمیدرضا کریم، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: همچنین در سال گذشته ۴۶۱۵ پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان در خراسان‌رضوی تشکیل و ۴۶۶۴ پرونده مختومه شد که درصد مختومه به وارده ۱۰۱ درصد بوده است. علاوه بر این در بخش قاچاق کالا و ارز ۴۱۵۸ پرونده تشکیل و ۴۰۲۸ پرونده مختومه شد که درصد مختومه به وارده ۹۷ درصد بوده است.


وی میزان جزای نقدی محکومیت پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را ۶۴۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین در بخش کالا و خدمات میزان محکومیت ۹۶۲ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال و در بخش بهداشت، دارو و درمان ۱۰ میلیارد و ۱۸۹ میلیون ریال بوده است.


وی ادامه داد: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز رعایت‌نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، عرضه و تأمین کالای غیربهداشتی و رعایت‌نکردن مقررات بهداشتی بیشترین فراوانی پرونده‌ها را به خود اختصاص داده است.


وی خرید، فروش و حمل کالای قاچاق را بیشترین عامل پرونده‌های تخلف در بخش قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و گفت: همچنین وارد و خارج نشدن کالا از مسیر‌های تشریفات گمرکی و نگهداری و عرضه کالای قاچاق از سوی واحد صنفی از دیگر عوامل پرونده‌ها بوده است.


آمار کشفیات ماسک، دستکش، الکل و مواد ضدعفونی کننده در مشهد


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی در ادامه با ارائه گزارشی درباره طرح نظارت بر ملزومات بهداشتی، ماسک، مواد ضدعفونی، الکل و ژل در مشهد از یک اسفند ۹۸ تا یک اردیبهشت ۹۹ گفت: در این زمان ۹۹ گروه گشت فعال بودند، ۱۹۱۱ بازرسی انجام شده و ۳۱۳ پرونده تشکیل شده است.


به گفته وی، همچنین در این مدت، ۹۳ هزار و ۶۳۴ ماسک، ۱۱۷ هزار و ۱۳۲ جفت دستکش و ۱۵۶۶ لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->